Nog 41 uur te gaan!! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Iris Meurs - WaarBenJij.nu Nog 41 uur te gaan!! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Iris Meurs - WaarBenJij.nu

Nog 41 uur te gaan!!

Door: Iris

Blijf op de hoogte en volg Iris

06 December 2013 | Nederland, Groningen

Nog even en dan vertrek ik voor 6 maanden uit deze kou, sneeuw, hagel, wind en regen! Ik ga heerlijk 6 maanden de zon tegemoet en lekker opwarmen voor de rest van het jaar;)

Zondag vlieg ik om 14:40 vanaf Schiphol naar Tanzania. Toen ik 6 maanden geleden mijn eerste ticket boekte wou ik natuurlijk een goedkope vlucht en daarom zal ik gaan genieten van een 24 uur durende vlucht naar Tanzania, via Dubai! Maandag kom ik om 14:55 aan in Dar Es Salaam en zal hier Ilse op het vliegveld zien (die vertrekt om 21 uur zondagavond en komt om 9 uur 's ochtends aan whaha!).
Op 10 december zullen we vertrekken naar onze stage plek voor de komende vier weken: St. Kizito Hospital in Mikumi! We gaan hier ons project uitvoeren, onderzoek doen naar het lichamelijk onderzoek van de pasgeborene en zullen we meelopen op de verloskamers. Ontzettend benieuwd wat we daar allemaal gaan tegenkomen en hoe de verloskunde daar is! Al wel verhalen gehoord van studiegenoten, maar we gaan het nu ook zelf zien:)

Ik zal verschillende landen gaan bezoeken met verschillende mensen; eerst Tanzania met Ilse. Daarna Kaapstad, Thailand en Indonesië met Myrte! En als laatste een maand Australië met Joost! Ik zal hier mijn verhalen opschrijven en jullie zoveel mogelijk op de hoogte houden van al mijn avonturen:D

Geniet van de winter in Nederland, ik ben er over 6 maanden weer!! (ghehe)
liefsxx

  • 07 December 2013 - 08:36

    Karlijn:

    Zo spannend en stoer meissie!!
    ben benieuwd om al je avonturen te gaan lezen :)
    dikke kus!

  • 07 December 2013 - 11:39

    Charel:

    Heel veel plezier. Ga zeker lezen wat je allemaal beleeft!
    xxxx have fun!

  • 07 December 2013 - 12:15

    Arjan :

    Ha Iris! Heel veel plezier, mooie ervaringen en een onvergetelijke tijd gewenst! Ik ga je volgen, dan reis ik vanuit Harkstede ook een beetje mee over de wereld!
    Liefs van Arjan!

  • 07 December 2013 - 21:20

    Elsa Van Der Weerd:

    Wij wensen je een fantastische reis toe, in gedachten reizen we een beetje mee! Geniet van alle ervaringen en pas goed op jezelf, heel veel plezier! Liefs van Ron & Elsa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Iris

Actief sinds 04 Dec. 2013
Verslag gelezen: 497
Totaal aantal bezoekers 8507

Voorgaande reizen:

08 December 2013 - 04 Juni 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: